کچلنا ویڈیو گیم

کچلنا ویڈیو گیم

کچلنا ویڈیو گیم پہیلی ویڈیو گیم ہے جو کوجو انٹرٹینمنٹ کے زون موڈ اسٹوڈیو کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور سیگا کے ذریعہ 2007 میں پلے اسٹیشن پورٹیبل کے لئے شائع کیا گیا تھا۔ اس کا مرکزی کردار ڈینی ہے ، جو اندرا میں مبتلا نوجوان ہے ، جو اپنے دماغ کو تلاش کرنے اور اپنی نیند کی وجہ دریافت کرنے کے لئے تجرباتی آلہ استعمال کرتا ہے۔ کھیل کا ہر سطح ، ڈینی کی زندگی سے پیش آنے والے واقعات کی نمائندگی کرتا ہے اور ٹم برٹن اور ایم سی جیسے فنکاروں سے متاثر ہوتا ہے۔ ایسکر ، کھلاڑی سے ڈینی کو کنٹرول کرنے کی ضرورت کرتا ہے کیونکہ وہ اپنے “کھوئے ہوئے ماربل” اور دیگر خیالات جمع کرتا ہے۔

کچلنا ویڈیو گیم

کرش کی بنیادی گیم پلے خصوصیت میں 3D اور 2D خیالات کے مابین ہر کھیل کی سطح پر ہیرا پھیری کرنا شامل ہے جس میں پلیئر کو پلیٹ فارم اور مقام تک پہنچنے کی اجازت ہوتی ہے جہاں سے وہ مختلف نقطہ نظر سے ناقابل رسائی ہو۔ اس عنصر کو ناقدین نے سپر پیپر ماریو میں ملتے جلتے سمجھا تھا ، جسے 2007 میں بھی جاری کیا گیا تھا ، حالانکہ زو موڈ ٹیم نے اس تصور کا تصور پانچ سال قبل کیا تھا۔ رہائش کے وقت کرش کو مثبت جائزے ملے ، نقادوں نے گیم پریزنٹیشن کے دوسرے پہلوؤں کے ساتھ ساتھ اس طول و عرض میں اضافے والے جزو کو شامل کرنے کی تعریف کی۔ اگرچہ کرش نے مہینے کے پی ایس پی گیم سمیت متعدد گیمنگ ایوارڈز جیتا ، لیکن یہ ڈویلپر کی فروخت کی توقعات کو پورا کرنے میں ناکام رہا۔ CRUSH3D نامی نائنٹینڈو 3DS کے لئے کھیل کی ایک بندرگاہ کا اعلان 19 جنوری ، 2011 کو کیا گیا تھا اور یہ یورپ میں 13 جنوری ، 2012 کو دستیاب کیا گیا تھا۔ 9 فروری ، 2012 کو آسٹریلیا میں؛ اور 6 مارچ ، 2012 کو شمالی امریکہ میں۔

گیم پلے

کچلنا ویڈیو گیم کچلے میں چاروں مقامات میں سے ہر ایک میں دس درجے شامل ہوتے ہیں ، یہ سب ڈینی کے ماضی کے واقعات پر مبنی ہیں۔  ڈینی کے دماغ کی سطح کی نمائندگی کرتی ہے: ایک تاریک شہر کا منظر جہاں کی اونچی عمارتیں اور کبھی کبھار اسٹریٹ لیمپ ، ایک ہوٹل سمندر کنارے موجود ہے ، ایک تاریک اور پراسرار تفریحی مقام ، اور بچپن کا ایک پرانا بیڈروم۔ سطحیں زیادہ تر بلاکس کے ذریعہ تشکیل شدہ پلیٹ فارم پر مشتمل ہوتی ہیں۔ ہر سطح پر کھلاڑی کا مقصد ماربل جمع کرنا ہوتا ہے ، جو کھلاڑی کو ان کے رنگ کی بنیاد پر پوائنٹس دیتا ہے۔ ایک مرتبہ پہلے سے طے شدہ پوائنٹس جمع کیے جانے کے بعد سطح سے باہر نکلیں گے۔ ڈینی تنگ علاقوں میں کرال اور ایک چھوٹی اونچائی کود سکتا ہے۔

کچلنا ویڈیو گیم

کچلنا ویڈیو گیم بظاہر ناقابل رسائی علاقوں تک پہنچنے اور کھیل کی پہیلیاں حل کرنے کے ل Cr کرش کی مرکزی گیم پلے خصوصیت 2D اور 3D نمائندگیوں کے درمیان سطح کی ترتیب کو منتقل کرنے کی صلاحیت ہے۔ پلیئر کسی بھی وقت تھری ڈی میں رہتے ہوئے کسی بھی وقت چار دشاتمک طرفہ نظارے اور ٹاپ ڈاون نظارے کے درمیان تیسرے شخص کے کیمرہ کو تبدیل کرسکتا ہے۔ جب ان خیالات میں ، کھلاڑی ڈینی کو “کچلنے” کی سطح حاصل کرسکتا ہے ، اور تمام 3D عناصر کو 2D میں توڑ دیتا ہے۔ سائیڈ ویوز سے کچلنے کے نتیجے میں 2D پلیٹفارمر نما نظارے کا نتیجہ ملتا ہے ، جبکہ نیچے سے نیچے دیکھنے سے کرشنگ 2D ٹاپ ڈاون نقطہ نظر فراہم کرتا ہے۔ کرشنگ 3D ویو میں اسی ویژول ہوائی جہاز پر پلیٹ فارم کو مربوط اور انضمام کرسکتا ہے لیکن بڑے فاصلے سے الگ ہوجاتا ہے ، جس سے 2 ڈی ویو میں پوری سطح پر راستے پیدا ہوتے ہیں۔ کھلاڑی کسی بھی وقت سطح کو “بےشکی” بھی کرسکتا ہے۔ کچھ بلاکس ، جب کچل جاتے ہیں ، یا تو وہ رکاوٹیں بن جاتے ہیں جن کے ذریعے ڈینی گزر نہیں سکتا ہے ، یا کھلاڑی کی قیادت میں لیول کے دوسرے حصوں تک پہنچنے کے لئے استعمال کرسکتا ہے۔ کسی بھی طرح کی سطح کو کچلنے کی کوشش جس سے ڈینی کو نقصان پہنچے اسے ناکام بنا دیا گیا ہے۔ تاہم ، نبرد آزما ہونے سے ڈینی کو بے بس حالت میں چھوڑ سکتا ہے ، جیسے وسط ہوا میں لٹکا ہوا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *