ڈائنامائٹ ہیڈی

ڈائنامائٹ ہیڈی

ڈائنامائٹ ہیڈی ایک پلیٹ فارم ویڈیو گیم ہے جسے ٹریژر نے تیار کیا اور سیگا کے ذریعہ سیگا جینیس 1994 میں شائع کیا گیا تھا۔ اس کھیل میں ہیڈڈی نامی ایک کٹھ پتلی کی پیروی کی گئی ہے جس میں ایک برے کٹھ پتلی بادشاہ کو اپنی دنیا سنبھالنے سے روکنا تھا۔ ہیڈی دشمنوں کو شکست دینے کے لئے اپنا سر پھینک سکتا ہے اور اسے خود کو مختلف علاقوں میں کھینچنے اور اشیاء کو منتقل کرنے کے لئے استعمال کرسکتا ہے۔ کھلاڑی مختلف قسم کے “سر” ڈھونڈ سکتا ہے جو پاور اپ کے طور پر کام کرتے ہیں جو مختلف اثرات مہیا کرتے ہیں اور گیم پلے کو تبدیل کرتے ہیں۔

ڈائنامائٹ ہیڈی

ڈائنامائٹ ہیڈی کا تنقیدی استقبال مثبت رہا۔ نقادوں نے کھیل کی اصلیت اور تخلیقی صلاحیتوں پر روشنی ڈالی اور اسے پلیٹ فارم کی صنف میں دیگر کھیلوں میں ممتاز بنا دیا۔ انہوں نے متاثرہ گرافیکل اثرات کے ساتھ اپنی تکنیکی مہارت کا مظاہرہ کرنے اور اپنے پہلے گیم گن اسٹار ہیروز (1993) کی کامیابی پر استوار کرنے پر بھی ٹریژر کی تعریف کی۔ اس وقت کے جائزوں میں اور سابقہ ​​خیالات میں ، ڈائنامائٹ ہیڈی کو پیدائش کے بہترین کھیلوں میں سے ایک ہونے کا حوالہ دیا گیا ہے۔ گیم گیئر کے لئے 8 بٹ بندرگاہ جاری کی گئی تھی ، جو خود برازیل میں خصوصی طور پر جاری کردہ ماسٹر سسٹم پورٹ کی اساس کی حیثیت سے کام کرتی ہے۔

گیم پلے

ڈائنامائٹ ہیڈی ایک پلیٹ فارم گیم ہے جس میں کھلاڑی ہیڈی کو کنٹرول کرتا ہے ، ایک کٹھ پتلی جس میں ایک علیحدہ سر ہے۔ [1] یہ کہانی ہیڈی کے پیچھے اپنی دنیا کی بری کٹھ پتلی بادشاہ ڈارک ڈیمن سے اپنی دنیا کو بچانے کے لئے مہم جوئی کی پیروی کرتی ہے ، جو دنیا کے تمام کٹھ پتلیوں کو اپنے من من میں تبدیل کر رہا ہے۔ کامیابی کے ل Head ، ہیڈی کو کنگ کی فوج پر قابو پانا ہوگا ، جس میں پریشانی برائن [b] اور کلیدی آقاؤں کی طرح کی خصوصیات ہیں جو اسٹیج بوسز کے طور پر کام کرتی ہیں۔ [2] ہیڈی چھلانگ لگا کر دشمنوں پر حملہ کرنے کے لئے کسی بھی سمت پھینک سکتا ہے۔ اس کے سر کو ہکس پکڑنے اور خود کو دوسرے پلیٹ فارمز تک کھینچنے کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ [3]: 6 ہیڈی کی صحت کی نمائش اسکرین کے کونے میں ایک روشنی کی روشنی میں ہوتی ہے جس سے رنگ بدل جاتے ہیں۔ اگر کھلاڑی دشمنوں کے نقصان سے دوچار ہونے کے بعد اپنے آپ کو ٹھیک کرنے کے لئے بازآبادکاری سے سامان نہیں اٹھاتا ہے تو وہ زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھیں گے۔

اپنے جرات کے دوران ، ہیڈی کو ایسی طاقت ملے گی جو اس کے سر کے ڈیزائن اور کام کو تبدیل کرتی ہیں۔ یہ 17 پاور اپز بڑھتے ہوئے نقصان سے لے کر ہیں ، جیسے اس کے سر کے چاروں طرف آتش گیروں کو گھماؤ ، ناقابل تسخیریاں مہیا کرنا ، صحت کی بحالی ، رفتار میں اضافہ وغیرہ۔ [4] ان میں سے کچھ پاور اپ صرف ایک مختصر وقت کے لئے چلتے ہیں۔ سربراہان کے علاوہ ، کھلاڑی صحت کی بحالی ، اضافی پوائنٹس ، اور سطحوں میں اضافی زندگیوں کو بھی تلاش کرسکتا ہے۔ لبرٹی ہیڈ کو ڈھونڈ کر ، کھلاڑی بونس اسٹیج میں داخل ہوسکتے ہیں جس میں کھلاڑی کو باسکٹ بال کو درست ہوپس میں گزارنا ہوگا۔ وہ واپس اچھال دے گا جس سے کھلاڑی اسے دوبارہ پلیٹ فارم پر رکھ سکتا ہے ، اگرچہ ہیڈی اب بھی کچھ نقصان برداشت کرے گا۔

ڈائنامائٹ ہیڈی

ترقی اور رہائی

کمورا نے ڈائنامائٹ ہیڈی کو تجارتی لحاظ سے قابل عمل رکھنے کے لئے ڈیزائن کیا تھا۔ []] وہ چاہتا تھا کہ مرکزی کردار اس کے جسم کے کسی حصے سے حملہ کرے ، لہذا اسے ایسا کٹھ پتلی محسوس ہوا جو اس کے سر کو پھینک سکتا ہے جو دلکش ہے۔ نہیں چاہتے کہ ہیڈی ایک دقیانوسی تنہا ہیرو بن جائے ، کمورا نے ہر کردار میں مدد کے کردار شامل کیے۔ [.] اس کھیل کا منظر ڈیزائن مغربی حرکت پذیری اور فلم ڈائریکٹر ٹیری گلیئم کے کام سے متاثر تھا۔ [6] بیرون ملک منڈیوں کے لئے مقامی ورژن شائع کرنے کے فیصلے کے بعد ، میگاوا کو امریکہ کی سیگا نے بتایا کہ کھیل کو مزید مشکل بنائیں۔ اس کی وجہ یہ تھی کہ سیگا نہیں چاہتے تھے کہ صارفین کرایے پر بہت آسانی سے گیم مکمل کریں۔ میگوا خوشی خوشی واجب ہوا ، اور شمالی امریکہ کی رہائی تقریبا دوگنا مشکل ہوگئی۔ [5] مشکل میں بدلاؤ کے علاوہ ، کھیل میں زیادہ تر مکالمے کو ہٹا دیا گیا ، اور کردار اور باس کے کئی اسپرٹ تبدیل کردیئے گئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *