لوڈو کنگ

لوڈو کنگ

لوڈو کنگ ایک مفت ٹو پلے موبائل گیم ایپلی کیشن ہے جس کو انڈین اسٹوڈیو گیمشن ٹیکنالوجیز پرائیویٹ لمیٹڈ نے تیار کیا ہے۔ یہ یونٹی گیم انجن پر تیار ہوا ہے اور یہ اینڈرائڈ ، آئی او ایس ، جلانے اور ونڈوز فون پلیٹ فارم پر دستیاب ہے۔ یہ کھیل بورڈ کے کھیل ، لڈو کی جدید کاری ہے ، جو بدلے میں پچیس کے قدیم ہندوستانی کھیل پر مبنی ہے۔

لوڈو کنگ کو پہلی بار 20 فروری ، 2016 کو ایپل ایپ اسٹور پر رہا کیا گیا تھا ، اور اسے ٹاپ فری گیمز کے سیکشن میں پہلے نمبر پر رکھا گیا تھا۔

لوڈو کنگ

گیم پلے

لڈو کنگ بورڈ گیم ، لڈو پر مبنی ہے ، جو قدیم ہندوستانی کھیل پیچسی سے ماخوذ ہے۔ []] []] کھیل کا مقصد بورڈ کے ارد گرد نقطہ آغاز سے 4 ٹوکن منتقل کرنا ہے ، جسے گھر بھی کہا جاتا ہے۔ ایسا کرنے والا پہلا شخص کھیل جیتتا ہے۔

لڈو کنگ کے چار طریقے ہیں: بمقابلہ کمپیوٹر ، لوکل موڈ (یعنی پاس اور پلے) ، آن لائن ملٹی پلیئر (دنیا بھر کے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ کھیلنا) اور نجی ملٹی پلیئر (نجی کمروں میں دوستوں کے ساتھ کھیلنا)۔ []] بمقابلہ کمپیوٹر وضع میں ، کھلاڑی کمپیوٹر اے آئی کے خلاف آف لائن کھیل سکتا ہے۔ لوکل موڈ میں ، ایک سے زیادہ کھلاڑی آف لائن ایک ساتھ کھیل سکتے ہیں۔ آن لائن ملٹی پلیئر میں ، صارفین دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ آن لائن کھیل سکتے ہیں لیکن ان کے کھلاڑی کون ہیں اس پر کوئ انتخاب نہیں ہوتا ہے۔ اور نجی ملٹی پلیئر میں ، صارف ایک سے زیادہ کھلاڑیوں کے ساتھ آن لائن کھیل سکتا ہے اور دوسرے کھلاڑیوں کا انتخاب کرسکتا ہے۔ یہاں ، کھلاڑی اپنے فیس بک دوستوں کے ساتھ آن لائن موڈ پر کھیلنے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، اور مقامی ملٹی پلیئر موڈ میں 6 تک کے کھلاڑیوں کے ساتھ کھیل سکتے ہیں۔

استقبال

20 فروری ، 2016 کو لڈو کنگ کی لانچنگ کے بعد ، مئی 2017 تک ، گیم کو Android فون پر 50 ملین بار ڈاؤن لوڈ کیا جاچکا ہے۔ [1] [3] [4] [7] کھیل “زیادہ تر 18-35 سال کی عمر کے بچے ہوتے ہیں لیکن وہ ریٹائر بھی ہوجاتا ہے۔ اور اوسطا ، ایک کھلاڑی دن میں 15-16 منٹ صرف کرتے ہیں۔” [1] [9] 2016 میں ، لڈو کنگ نے چار ملین انسٹال ریکارڈ کیں اور 2017 میں 57 ملین تک جا پہنچی ، جو 2018 میں 118 ملین کو عبور کرچکی ہے۔

POKKT کے مطابق ، بھارت میں ایک مشہور موبائل ویڈیو اشتہاری پلیٹ فارم ، لڈو کنگ بھارت کا ایک مشہور کھیل ہے۔ اس کھیل میں DAU (ڈیلی ایکٹو یوزر) 10 ملین اور 70 ملین ماہانہ صارفین ہیں۔ مئی 2017 کے بعد سے ، لڈو کنگ گوگل پلے ڈاؤن لوڈ چارٹس میں سرفہرست ہے۔ [3] ستمبر 2017 تک ، یہ گیم 120 ملین بار ڈاؤن لوڈ ہوچکا ہے ، [2] تقریبا 70 70٪ ، یعنی تقریبا 100 100 ملین ، ہندوستان میں ہیں ، اس کے بعد انڈونیشیا ، پاکستان ، نیپال ، سعودی عرب ، برازیل۔ “[4]

اپریل 2018 میں ، فیس بک کیمبرج اینالیٹیکا ڈیٹا اسکینڈل کے بدلے ، لڈو کنگ کو بھارت میں گوگل پلے پر ٹاپ 5 ایپس میں سے ایک مشہور ایپس میں سے ایک کے طور پر جانا جاتا ہے جو آلات پر ضرورت سے زیادہ اجازت حاصل نہیں کرتا تھا۔ [15]

GOQii کے بانی وشال گوندل کے مطابق ، لڈو کنگ ایک بہت ہی کامیاب ہندوستانی کھیلوں میں سے ایک ہے جو مکمل طور پر اصلی ہے اور “مستعدی” نہیں ہے۔ [१]]

لوڈو کنگ

لوڈو کنگ کو اس کے “لوکل ملٹی پلیئر پہلو” کی وجہ سے ایک مشہور کھیل سمجھا جاتا ہے جو ایک ہی فون پر چھ افراد تک کھیلنے کی اجازت دیتا ہے ، ہر ایک اپنے ڈائس کے ساتھ۔ یہ دیکھنا حیرت انگیز ہے کہ کس طرح بغیر کسی رکاوٹ کے “اس نے معاشرتی اور معاشی طبقے کے نچلے حصے میں داخل ہو کر ایسے طبقے کو جڑ دیا جو ڈیجیٹل کھیلوں تک گرم نہیں ہوا تھا۔” [7]

لڈو کنگ کی طرح آرام دہ اور پرسکون اور غیر معمولی کھیل “محفل کے نظام پر روشنی ڈالتے ہیں اور ان میں آسان میکانکس ہوتا ہے۔ انہیں ایک مختصر ٹیوٹوریل ، یا کسی سے بھی نہیں ، یہاں تک کہ ابتدائی افراد کے ذریعہ بھی سیکھا جاسکتا ہے۔ نیز ، تیز تر ترقی نے کامیابی کا تیز رفتار احساس دلادیا ، سطح سے سطح پر کودنے کے لئے محفل کی حوصلہ افزائی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *