لائن رائڈر

لائن رائڈر

لائن رائڈر ایک انٹرنیٹ گیم ہے ، جس میں مائیکروسافٹ سلور لائٹ اور فلیش کے لئے ورژن دستیاب ہیں۔ یہ اصل میں سلووینیا کے طالب علم بوٹجان ایڈیڈ (جسے “فوک” بھی کہا جاتا ہے) نے ستمبر 2006 میں بنایا تھا۔ [1] [2] ڈیویینٹ آرٹ پر اپنی ابتدائی پیشی کے فورا بعد ہی ، لائن رائڈر انٹرنیٹ کا رجحان بن گیا۔

لائن رائڈر کو متعدد ویب سائٹس مثلا Yah یاہو! نے نمایاں کیا ہے ، لیکن وہ بنیادی طور پر ویب سائٹ لائنرائیڈر ڈاٹ کام ، [3] ٹائم میگزین کی ویب سائٹ [4] پر استعمال ہوتا ہے اور سن 2008 میں میک ڈونلڈ کے ناشتے کے لفافے کے متعدد اشتہارات میں شائع ہوا ہے۔ لائن رائڈر عملے کے ذریعہ بھی منتخب کیا گیا تھا اور جے آئ گیمس کے صارف 2006 کے بہترین ویبٹوئے بننے کے حق میں ووٹ ڈالے گئے تھے۔ []] اس گیم کے بارے میں دو صفحوں کا مضمون گیمز برائے ونڈوز: آفیشل میگزین میں شائع ہوا تھا۔

لائن رائڈر

گیم پلے

بنیادی تصور یہ ہے کہ ماؤس کے ساتھ ایک یا ایک سے زیادہ لکیریں کھینچیں جس پر ایک لڑکے (جسے “بوش” کے ذریعہ تخلیق کار [7] کہتے ہیں) کھلاڑی “پلے” کے بٹن کو دبانے کے بعد سواری کرسکتے ہیں۔ کھیل میں مصنوعی طبیعیات شامل ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ کردار کو سلیج سے گرنے سے روکنے کے لئے ٹریک کافی ہموار ہونا چاہئے۔ مصنف نے کہا ہے کہ وہ وضاحت کو “کھلونا” کو “گیم” سے ترجیح دیتے ہیں ، کیوں کہ اس کا کوئی مقصد نہیں ہے اور نہ ہی اس کا کوئی اختتام ہے۔ [8] اس کی سادگی کے باوجود ، بہت سے پیچیدہ پٹریوں کو تشکیل دیا گیا ہے ، جس میں لوپس اور دیگر اسٹنٹس شامل ہیں۔ نئی پٹریوں میں غیر حقیقت پسندانہ چالوں پر مشتمل ہوسکتا ہے جیسے “فالنگ” اور “دستی” سلیج کے اندر اور باہر دونوں طرح کے۔ برادری کے ذریعہ تخلیق کردہ بہت سے پٹریوں کو موسیقی پر ترتیب دیا گیا ہے ، جیسے فیچر فلم یہ آپ کو ختم کردے گی ، [9] اس خود کو ختم کردے گی البم کے عنوان سے مکمل طور پر اپنے آپ کو ختم کرے گی۔ دوسرے لوگ پہاڑی کی ڈھلوان اور درختوں سے اپنے پٹریوں کو پُر کرنے کے لئے پس منظر کا فن استعمال کرتے ہیں۔ عام طور پر یوٹیوب یا گوگل ویڈیو جیسی ویب سائٹوں پر ویڈیو اپ لوڈ کرکے صارفین کے درمیان ٹریکز کا اشتراک کیا جاتا ہے۔ [10] لائن رائڈر کی نظرثانی 6.2 اگست 2007 میں جاری کی گئی تھی ، اور زیادہ آسانی سے چلانے کے لئے ، اور اعلی طاقت سے چلنے والے زوم ٹول کو حاصل کرنے کے لئے بہتر بنایا گیا تھا۔ اس کھیل سے تخلیق شدہ پٹریوں کو محفوظ نہیں ہونے دیا جاتا ہے ، اور عوام کو دکھایا جاتا ہے (صرف اس صورت میں اگر تخلیق کار ایسا کرنا چاہتا ہو)۔ اسٹوریج لائن رائڈر ویب سائٹ پر نہیں ہے ، بلکہ صارف کی ہارڈ ڈرائیو پر ہے ، لہذا ذخیرہ کرنے کی زیادہ سے زیادہ ضرورت ہے اور ذخیرہ شدہ پٹریوں تک جلدی رسائی ممکن ہے۔ عوام کو دیکھنے کی اجازت دینے کے لئے ، صارف کو ویب سائٹ سرور میں لاگ ان ہونا چاہئے۔

لائن رائڈر

یکم جولائی ، 2008 کو ، اصلی فلیش ورژن کی جگہ سلور لائٹ میں لکھا ہوا ایک نیا تھا۔ اس میں ایک نئی خصوصیت شامل ہے جو لوگوں کو ونڈوز میسنجر کے ذریعہ دوسرے لوگوں کو ٹریک بھیجنے کی سہولت فراہم کرتی ہے۔ 23 اکتوبر ، 2009 کو ، اس کی جگہ بیٹا 3 نے لے لی ، جس میں دوہری پلیئرز ، کیمرہ ، ٹریپڈور اور سست لائنوں کو استعمال کرنے کا آپشن موجود ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *