شنوبی ویڈیو گیم

شنوبی ویڈیو گیم

شنوبی ویڈیو گیم ایک سائیڈ سکرولنگ ایکشن گیم ہے جو سیگا نے تیار کیا تھا اور وہ اصل میں 1987 میں آرکیڈس کے لئے جاری ہوا تھا۔ شنوبی میں ، کھلاڑی جو موسشی نامی ایک جدید دور کی نینجا کو کنٹرول کرتا ہے جس نے زید نامی دہشت گرد تنظیم کو روکنا ہے جو طلباء کو اغوا کر رہا ہے۔ اس کے قبیلے کے. شنوبی کو بعد میں سیگا نے اپنے ماسٹر سسٹم گیم کنسول میں ڈھال لیا ، اس کے بعد دوسرے پلیٹ فارم جیسے نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم ، پی سی انجن ، اور مختلف گھریلو کمپیوٹرز کے ساتھ ساتھ Wii کے لئے اصلی آرکیڈ گیم کے ڈاؤن لوڈ کے قابل نقلی ورژن کو لائسنس یافتہ تبادلوں کے بعد بنایا گیا۔ ایکس بکس 360. شنوبی کی کامیابی نے شنوبی سیریز کے مختلف سیکوئلز اور اسپن آفس کی ترقی کو متاثر کیا۔

شنوبی ویڈیو گیم

گیم پلے

شنوبی کے قابو میں آٹ وے جوائس اسٹک اور تین جنگی بٹنوں پر مشتمل ہے ، حملہ کرنے ، کودنے اور نینجوسو تکنیک (جس میں اس کھیل میں “ننجا جادو” بھی کہا جاتا ہے) استعمال کیا جاتا ہے۔ معیاری واک کے علاوہ ، کھلاڑی جوائس اسٹک کو ترچھی نیچے کی طرف دباکر کرچنگ واک انجام دے سکتا ہے۔ جوی اسٹک کو اوپر یا نیچے تھامتے ہوئے کھلاڑی جمپ بٹن دباکر اونچی یا نچلی منزل تک جاسکتا ہے۔ مرکزی کردار جو موسیٰی کے معیاری ہتھیاروں میں شورکیوں کی لامحدود رسد ہے ، نیز حدود پر حملہ کرتے وقت مکوں اور لاتوں کے ساتھ۔ ہر مرحلے میں کچھ یرغمالیوں کو بازیافت کرنے سے وہ حملہ کو بڑھا دیتا ہے۔ طاقت حاصل کرنے پر ، اس کے پھینکنے والے ستاروں کی جگہ بندوق لے لی جاتی ہے جو بڑی ، دھماکہ خیز گولیوں سے فائر کرتی ہے ، اور اس کا قریبی فاصلے پر حملہ کٹانا سلیش ہوجاتا ہے۔ موسشی کی ننجاسو ٹیکنیکس صرف ایک مرحلے میں صرف ایک بار استعمال کی جاسکتی ہے اور تمام دشمنوں کی سکرین صاف کردے گی ، یا دشمن کے مالکان کی صورت میں ، انہیں بہت نقصان پہنچا ہے۔ اس کھیل میں تین ننجاسو ٹیکنک (ایک طوفان ، طوفان اور ڈوپلینگجر حملہ) موجود ہیں جو اسٹیج کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہیں ، حالانکہ اثر ایک ہی ہے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ کونسی تکنیک موسشی استعمال کرتی ہے (صرف حرکت پذیری ہی تبدیل ہوتی ہے)۔

شنوبی ویڈیو گیم

دشمن کے کرداروں میں پنک ، باڑے ، مختلف رنگوں میں ملبوس مختلف قسم کے ننجا اور منگولین تلواریں شامل ہیں جو ہر یرغمال کی حفاظت کر رہے ہیں۔ موسشی کسی نقصان کے بغیر زیادہ تر دشمنوں سے ٹکرا سکتا ہے اور صرف اسی صورت میں مارا جاسکتا ہے جب اسے کسی دشمن کے حملے (جیسے مکے یا چھری) سے ٹکرا جاتا ہے ، کسی پرکشیش سے ٹکرا جاتا ہے یا بے بنیاد سوراخ میں گر جاتا ہے۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، کھلاڑی کو شروع سے ہی اسٹیج دوبارہ شروع کرنا ہوگا ، اگرچہ پہلے سے بچائے گئے یرغمالیوں کو دوبارہ بچانے کی ضرورت نہیں ہے۔ جب کھلاڑی زندگی سے باہر نکل جاتا ہے ، تو وہ اضافی سکے داخل کرسکتا ہے اور کھیل کو جاری رکھنے کے لئے START دبائیں۔ حتمی مشن کے دوران یہ آپشن دستیاب نہیں ہے۔ ہر مرحلے کو مکمل کرنے کے لئے کھلاڑی کے پاس تین منٹ کی مدت ہوتی ہے۔ بونس پوائنٹس کو اس بنیاد پر دیا جاتا ہے کہ کھلاڑی مرحلے کو کتنی جلدی جلدی صاف کرتا ہے ، اضافی بونس کے ساتھ اگر کھلاڑی نینجوسو تکنیک (پانچویں درجے / مشن کے سوا) استعمال کیے بغیر ، یا صرف ہنگامے (قریبی حد) کے حملوں ( یعنی تلوار ، مکے ، یا لاتیں ، لیکن تارے یا گولی نہیں)۔ اضافی زندگیوں کو کچھ اسکور کے حصول ، بونس راؤنڈ مکمل کرنے (نیچے ملاحظہ کریں) ، یا کسی خاص یرغمال کو بچانے کے ذریعے دیا جاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *